שאלות נפוצות

שאלה:איך ניתן לבדוק את רוחב הפס של התשתית בזק ADSL ?
תשובה:הבדיקה מתבצעת ע"י חיבור לרשת בזק, ללא תלות בספק האינטרנט.בכדי להתחבר, יש לשנות את שם המשתמש בחייגן ל 1@1 .אין צורך ברישום סיסמה.יש להיכנס ע"י הדפדפן לכתובת: לחץ כאן לפרטים והסברים נוספים ניתן לדבר עם מוקד תמיכה בזק במספר טלפון 166.
שאלה:איך ניתן לבדוק את רוחב הפס של התשתית HOT ?
תשובה:הבדיקה מתבצעת ע"י חיבור לרשת הוט, ללא תלות בספק האינטרנט.בכדי לקבל גישה לרשת הוט בלבד יש להתנתק מהאינטרנט- לנתק את חייגן החיבור או לחבר את המחשב ישירות למודם הוט.לאחר מכן יש להיכנס ע"י הדפדפן לכתובת: לחץ כאן לפרטים והסברים נוספים ניתן לדבר עם מוקד תמיכה הוט במספר טלפון 1-801-700-700.
שאלה:איפה ניתן לבצע בדיקת מהירות אינטרנט?
תשובה:הבדיקה מתבצעת באתר utm.co.il
בדיקה ע"י הורדת קובץ: לחץ כאן
שאלה:מה אומרת שגיאה 691 בחיבור בחייגן?
תשובה:שגיאה זו אומרת ששם המשתמש ו\או סיסמת חיבור אינם נכונים,יש לשים לב שהקלדת השם משתמש והסיסמה הינה באותיות קטנות באנגלית.
שאלה:מהי תבנית שם המשתמש בחיבור ADSL של בזק?
תשובה:התבנית היא שם המשתמש ולאחריו ccc@ באותיות קטנות,לדוגמה – username@cccהאותיות שלאחר ה @ מייצגות את הספק אינטרנט אליו מתבצע החיבור.