יו טי אם תקשורת בשנת 1977 הוציאה משטרת ישראל תקנות למערכות
אזעקה
, רכבים, איכויות ועוד על מנת לצמצם את אזעקות השווא ולצורך ניצול
מקסימאלי של מערכות האזעקה וקבלת הגנה מיטבית.

חברות פרטיות החלו למגן עסקים במערכות מיגון,
מערכות אבטחה, מצלמות אבטחה וכדומה העומדות בתקנים המחמירים.

חברות אלו חיברו את לקוחותיהם למוקד מבצעי שפועל
24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כולל חגים ומועדים ובכך נתנו מענה אמין, יעיל ומקצועי
לבעלי העסקים.

עד לפני כמה שנים לא היו חברות הנותנות שירותי מוקד
מבצעי
והמשטרה הייתה זו שנתנה מענה בזמן אזעקות. מתוך עומסים של משטרת
ישראל וחוסר מענה משביע רצון קמו חברות שנתנו מענה במקרים של אזעקה לעסקים
ולבתים פרטיים.

הוקמו מוקדים שירות שהיום פועלים 24 שעות ביממה
ומתוגברים ע"י סיירים שכל תפקידם הוא למנוע פריצות ולמזער נזקים.

בהמשך כמובן יצאו תקנים גם למוקדי השירות המבצעי כשמטרתם לשפר את איכות השירות הניתן לקוחות תוך שדרוג הטכנולוגיה ואיכות השירות.